Novi Sad
04.04.2011.
08:33 > 06:43
Diskriminacija žena u srpskom društvu najvidljivija je prilikom zapošljavanja, jer poslodavci sugrađanke vide isključivo kao buduće rodilje i iz tog razloga odbijaju da sa njima potpišu ugovor na stalno.
  • Jelena

    10.08.2011 12:49
    Svakako nisi jedina,ako ti je za utehu
  • Suza

    05.08.2011 09:45
    ISTO SE DESAVA NA INSTITUTU U KAMENICI-samo sto to nikog ne interesuje
  • neo

    07.04.2011 17:33
    @kole
    Problem je sto je doticna doktorka zaposlena za vakta prethodnog direktora, iz druge politicke garniture (kojem se mora odati priznanje da ljude nije zaposljavao po partijskoj podobnosti) zbog cega ona automatski postaje "sumnjivo lice" u ovakvom nakaradnom sistemu
  • predlog

    06.04.2011 23:55
    Evo umesto kuknjave da predložim nešto konkretno.

    Napraviti fejsbuk stranicu, na kojoj će se redovno ažurirati lista poslodavaca koji na bilo koji način dikriminišu kako žene, tako i muškarce.

    Da stoji lista sa nazivima firmi, i poziv na bojkot proizvoda ili usluga iste zbog već pomenutih stvari.
  • SAMAEL

    06.04.2011 20:14
    @MaloMorgen
    Ah evo suzu sam pustio za vama poslodavcima. Moram slatke vode da popijem. Svi naime znaju kako se vi mučite dok vas radnici potkradaju i ogovaraju, kako je teško izgubiti 100 eur na partiji tenisa a kako je još daleko teže dati radniku 10 eura jer je ostao prekovremeno... tuga je to velika. Da ne spominjem te bezobrazne i nemoralne žene koje zatrudne pa još oće i da jedu posle kad rode... preteruju starno. Morate se bolje zaštititi i izlobirati da se to zakonom spreči. Niste vi ni bili rođeni (te nije bilo porodiljskog), vi ste proizvedeni bespolno u laboratorijama u svrhu boljitka nacije i zato ste tako sposobni i pametni. Aferim.
  • Kole

    06.04.2011 14:24
    Princip podobnosti
    Radno sposobno stanovnistvo u Srbiji, bez obzira na zanimanje i stepen strucnosti, je vrlo bagatelna roba i to se pokazuje vec dugi niz godina. Poslodavci u nasoj zemlji se poslovicno ponasaju kao pijani feudalni baroni i u takvom maniru svakodnevno donose odluke ko ce kod njih ostati zaposlen ili biti otpusten, ko ce biti sikaniran i vredjan, a ko ce biti "radnik za primer". Naravno, najveca vecina tih odluka se ni najmanje ne bazira na objektivnoj proceni ko je od zaposlenih kako radio svoj posao i ispunjavao radne zadatke. Po meni, kod svih poslodavaca se takvo ponasanje zasniva na odsustvu elementarne odgovornosti, tj. svi poslodavci znaju da ih niko nece pozvati na odgovornost zbog njihovih odluka o kadrovskim promenama "preko noci".
    Mnogo se diskutuje o moralnim nacelima otpustanja trudnica ili nezaposljavanja "potencijalnih trudnica", a propusta se da se pita ono najvaznije - da li te radno sposobne zene odgovorno ispunjavaju svoje radne obaveze, da li imaju odgovarajuci stepen strucnosti i znanja za rad na odredjenom radnom mestu, itd? Najvise me nervira sto u ovom "bolnickom" slucaju (koji je sasvim tipican slucaj koji se desava jos hiljadama zena na razlicitim radnim mestima) ni novinar ni direktor-doktor ne nalaze za shodno da se pita, odgovori ili prokomentarise da li je ta lekarka dovoljno strucna, tj. da li je dobar lekar, da li je savesno i profesionalno obavljala radne zadatke, itd.? Jer ako nije, zasto je onda uopste zaposlena? A, ako jeste - zasto je onda otpustena? Sta zelim time da kazem? Siguran sam da je ta lekarka i dovoljno strucna i dobar i vredan radnik (jer je doticni direktor ne bi ni zaposlio da je imao makar i tracak sumnje u njeno znanje), a jedini razlog za njeno otpustanje je privatna i pausalna odluka direktora. Niko doktoru-direktoru ne postavlja kljucno pitanje - koji su to konkretni profesionalni razlozi za njeno otpustanje? Istek ugovora na odredjeno vreme? Ma, dajte...em sto to nije "profesionalni razlog", em sto je to obrazlozenje na intetelektualnom nivou dece predskolskog uzrasta. Naravno, razlog je taj da je trebalo napraviti mesta za "pravi i provereni kadar"...a strucnost je i u ovom slucaju nevazna.
    Ovaj primer je tipican i jasno je da se ponavlja u ogromnoj vecini slucajeva otpustanja, nezaposljavanja, otkazivanja ugovora o radu, itd. koji pogadjaju radnike u Srbiji, bez obzira na pol, uzrast ili bracno stanje. Ono sto je meni indikativno u celoj prici (i slicnim pricama) je sledece - ako se slozimo da privatne gazde, posto su obicno apsolutni vlasnici svojih firmi, mogu sebi nekaznjeno da dozvole kaubojstinu i bahatost prilikom odlucivanja o svojim zaposlenima, kako je moguce da poslodavci koji upravljaju drzavnim institucijama i kolektivima (te su samim tim iskljucivo "zaposleni" rukovodioci u tudjoj firmi i "servisiraju" potrebe gradjana) mogu sebi da dozvole taj stepen bahatosti i samovolje koji vidimo u moru slicnih primera? Jedini odgovor je da su dobili "odresene ruke" sa visih drzavnih nivoa i sigurni su da nikome nece odgovarati za svoje odluke, pa samim tim ni za odluke u vezi sa zaposljavanjem ili otpustanjem radnika. Jedinu obavezu koju imaju i o kojoj najvise moraju da brinu je da, na osnovu licne odluke ili usmene direktive sa viseg nivoa (politicke stranke ili drzavne uprave...sto mu opet dodje na isto - politicke stranke), u sto kracem roku zaposle precizno odredjenu "podobnu" osobu i onda da njoj, ako vec ne mogu da izmisle radno mesto, obezbede radno mesto otpustanjem nekog drugog.
    Smatram da se u ovom slucaju vidi opste akutno stanje naseg drustva - s jedne strane, doktor-direktor koji pokazuje "palanacku kaubojstinu" kao oni sefovi bandi iz spageti-vesterna koji cistom silom kontrolisu neki gradic, a s druge strane, novinara i medija koji svoj posao rade tako da nikako ne postave neko, ne daj boze, "neprijatno" pitanje jer kao u Kovacevicevom "Balkanskom spijunu" nikad ne znate ko to slusa ili cita, pa ako slucajno nekad zatreba bolnicka ili politicka usluga da se ne desi da mu bude uskracena zbog "negativnog izvestavanja". U celoj prici, zao mi je samo doticne lekarke i njene porodice jer je samo usled tudje samovolje, a ne profesionalne greske, ostala bez posla. Da je napravila ikakvu ozbiljnu gresku u radu bila bi otpustena na osnovu disciplinskog postupka i ne bi se cekao istek ugovora o radu.
    Ovo je samo jedan primer, a na zalost desetine hiljada slicnih primera se desilo i jos uvek se desava. Ko je krivac? Naravno, drzava...i naravno, politicke partije. Zasto? Zato sto se planski daju odresene ruke pojedincima i zato sto se takodje planski ne vrsi nikakva kontrola sopstvenih institucija. Ne moze se resavati bahatost privatnih gazda i tajkuna ako se prvo ne resava bahatost u drzavnim institucijama. A ako bi se resavala, onda to lisava partije prakticnih instrumenata moci i uticaja...
  • Licanka

    05.04.2011 23:37
    Crno bele

    Ma da trudnice nisu tako ljene, pasivne i neobzirne prema sirotim poslodavcima one bi same odmah dale otkaz , cim se na testu za trudnocu pojavi plusic- ne bi jadne sirote poslodavce stavljale na muke da sastavljaju otkaze i salju ih postom

    Evo i odgovor na pitanje da li bih dala otkaz trudnici da sam poslodavac - ne , nikad ne bih dala otkaz.
    zato sto firme propadaju iz raznoraznih razloga, ali nijedna jos nije propala zato sto je radnica zatrudnila ili je mama morala otici svom djetetu jer je bolesno.
    Ako poslodavac ne zna (re)organizirati i odrzati posao godinu dana dok je radnica na porodiljnom, onda on treba da da otkaz , jer je nesposoban.

  • 05.04.2011 23:31
    Auf Wiedersehen
    Malo morgen sve sto se napisali previse smrdi na vec propalu liberalnu pricu: svi smo mi odgovorni za sebe, nikad gazda ne izrabljuje, samo mi sami sebe teramo da ne ucimo... bla bla bla
    I uostalom da niste TAKO mislili, ne bi napisali sledece: "Zasto se uopste neko oseca toliko vrednim da neko drugi treba da mu trazi i obezbedi posao?"
    Osvrnite se malo oko sebe i osetite solidarnost sa drugima, cujem da je lep osecaj!
  • MaloMorgen

    05.04.2011 21:58
    Crno - belo 2
    ... im tada bile vaznije tudje bebe, socijalni program, bela kuga i ostalo, ili bi isto kao i ostali, gledali da ucare sto vise, iskoriste sto vise i utaje sto vise, jer dosla su vremena kada bahacenju vise nema mesta.

    Po svom zivotnom iskustvu, sasvim sam siguran da bi se bar 99,99% njih odlucilo da vode brigu o parama, profitu i firmi, a sadasnju pricu zalopojku bi jako lako zaboravile i zamenile za neku novu. Da se ne lazemo...

    Proslo je vreme drustvenih firmi, garantovanih plata i zivotne "hladovine". Nema vise razlike ni izmedju stalnog i privremenog zaposlenja, ni za koga. Svi koji se bune i protive mozda i imaju pravo sa nekog aspekta, ali vetrenjace su danas mnogo vece nego sto su nekad bile.

  • Ksenija

    05.04.2011 20:38
    info
    Moram da pojasnim neke stvari. Nisu poslodavci krivi sto imaju mogucnost da vas drze po ugovoru na neodredjeno vreme dozivotno (uz zakonsku pauzu od po mesec dana izmedju jednogodisnjih ugovora) nego su za takvu praksu krivi zakonodavci tj. DRZAVA tj. stranka na vlasti- jer porodiljsko odsustvo ne placa poslodavac nego drzava!
  • MaloMorgen

    05.04.2011 19:44
    Crno-belo
    I zao mi je i drago mi je sto je moj komentar izazvao toliko reakcija. Mada i nije bio bas nesto razradjen, ali nema veze.

    Ali bojim se da se nismo razumeli. Uz sve duzno postovaje majkama i onima koje to hoce da budu, svrha mog komentara je bila samo da potsetim da medalja ipak ima dve strane. I pored onih koje se sa pravom (ili ne) osecaju zrtvama jer ih poslodavci navodno nece, postoje i oni koji su se toliko posvetili ostvarivanju svojih zivotnih planova da naprosto nisu uzimali u obzir da u svemu tome postoji i jos neka strana koja mozda ima drugacije planove u sopstvenom zivotu.
    A stvarnost je da je pored zena i devojaka nezaposleno bar jos toliko muskaraca i momaka koji eto bas nikad nece ostati trudni, a hteli bi da rade. A koji je njihov izgovor sto nemaju posla?
    U svemu tome mladi se zale da ih poslodavci nece jer nemaju iskustva, stariji se zale da ih nece jer su previse stari (i navodno toliko iskusni i strucni da ih se oslodavci naprosto boje), pederi se zale na diskriminaciju po nekoj njihovoj osnovi, a "strucnjaci" da su im poslovi toliko bezvezni i lose plavceni da im je pametnije da napuste zemlju. I u celom tom haosu, kao da niko ne vidi da ni poslodavci ustvari nemaju posla za firme (pa time ni za zaposlene), da su u dugovima i da ne znaju da li ce sutra postojati. Oni kriminalizovani su poceli da prebijaju dugove preko nisana, a politicari vec digli ruke od svega. I do kraja, svi ostali sede i cekaju da im neko da posao, bez inicijative, smelosti da se upustaju u rizike i zelje da pocnu nesto sami. Zasto se uopste neko oseca toliko vrednim da neko drugi treba da mu trazi i obezbedi posao?

    Svrha mog prethodnog komentara, nije bila da prozovem sadasnje, bivse ili buduce trudnice (mada je to bila tema) vec da ih samo zamislim, kako bi se one ponasale kad bi odjednom dosle u situaciju da one budu poslodavci, i da li bi na stvari gledale isto kao sada. Koliko bi konkretno one primile trudnica ili starijih radnika u svoju firmu? Da li bi im tada bile vaznije tudje bebe, socijalni program, bela kuga i ostalo, ili bi isto kao i ostali, gledali da ucare sto vise, iskoriste sto vise i utaje sto vise, jer dosla su vremena kada bahacenju vise nema mesta.
    Po svom iskustvu, sasvim sam siguran da bi se 99,99% njih odlucilo da vode brugu o svojim parama, a sadasnju pricu bi jako lako zaboravile.

    Proslo je vreme drustvenih firmi, garantovanih plata i zivotne "hladovine". Nema vise razlike ni izmedju stalnog i privremenog zaposlenja, ni za koga. Svi koji se bune imaju pravo, ali vetrenjace su vece.

  • Mama troje dece jos jedna

    05.04.2011 16:03
    A diplomirali ste?
    Da.
    Radili ste?
    Da.
    A vi imate dece?
    Da.
    A pa vama ne treba posao. Sedite vi lepo kod kuce.
    Ali deca idu u skolu
    Ma nema veze. ("Tras!" - slusalica)
  • Zvrk

    05.04.2011 16:00
    politicko samoubistvo
    Potvrda o smrti jedne nacije
    To nam je buducnost i niko ne zeli da poduzme nista pa gde ce vam dusa.
  • Mama troje dece

    05.04.2011 13:17
    eh.....da je tu kraj....
    Kada se prodje golgota sa trudnocama i praksom poslodavaca da sikaniraju trudnice, doceka vas nova: Trazite posao? Imate decu? E nece moci! Onda se poslodavci pozivaju na boginje, zauske, i jos kojesta, jer njima treba roblje za minimalac a ne MAMA koja povremeno mora da bude pored svog deteta kada se razboli. Posto su se moji razgovori sa potencijalnim poslodavcima obicno zavrsavali ubrzo nakon mog odgovora na pitanje: "A koliko imate dece?" cesto sam se pitala treba li im radnik ili su nameravali da me vode do maticara...
    @MaloMorgen moram da se zapitam da li je vasa majka ili zena koristila sramotnu povlasticu zvanu "porodiljsko bolovanje"?
  • jova

    05.04.2011 11:53
    dragi malomorgenu
    sram te bilo!! zena je radila 2.5godine NA ODREDJENO VREME, i to do 7.meseca trudnoce U VOZILU HITNE POMOCI!!! posle nje je naravno dosao vezer i primljen je za stalno posle godinu dana!
  • Cuja

    05.04.2011 11:43
    @ MaloMorgen
    Ne traze zene posao da bi posle toga ostale trudne i 'ikoristile' poslodavca.
    Njima treba posao i pre i posle porodjaja. Zene na zapadu rade, ako im posao i zdravlje dozvoljava, i do pred sam porodjaj, zakonom im je pak regulisano da 6 nedelja pred termin ostanu kod kuce (nemacka) i to im nike ne moze osporiti.
    Veruj te mi, ni jedan poslodavac (ili ti po nasem 'biznismen') nije propao nakon sto je zaposlio trudnu zenu.
  • mimica

    05.04.2011 11:35
    nazalost to se desilo i mojoj snajki....Radila radila i zatrudnela i ovi odmah otkaz..
  • MaloMorgen

    05.04.2011 10:51
    A zloupotreba?
    A da li je moguca i zloupotreba trudnoce? Na primer, zamislite sebe kao poslodavca. Zaposlite neku zenu da vam radi nekiu posao, a ona je ustvari jedva cekala da nadje posao i cim ga dobije za stalno, ostane trudna i odmah na odrzavanje trudnoce. Znaci, u startu je imala nameru da resava prvenstveno svoj problem, a ne da radi. Tokom tog odrzavanja trudnoce verovatno ce se baviti i nekim poslom radi dodatnih financsija i eto.
    I kako onda sebe kao poslodavca zamisljate u toj situaciji? Kao borca protiv bele kuge ili magarca?
    Nema tu neke preterane mudrosti. U mnogim zemljama zene idu na trudnicko nedelju do dve pre porodjaja i toliko posle, ako im je bas stalo do posla i rada, i ne bune se. Ali kod nas je kuknjava popularnija...

  • samael

    05.04.2011 10:14
    snimati
    Ja ZNAM pouzdano da je jedno od pitanja na razgovoru za posao "imate li dece?". Ako je odgovor "ne", autmatski su šanse za posao manje ali ako je pak odgovor "da" a osoba je samohrana majka, šanse su veće jer će samohrana majka MORATI da trpi SVE, jer je prinuđena i jer nema ko da dođe i zavrne šiju bezobraznom "biznismenu". Ovo šro pričam pouzdano znam jer sam sedeo sa direktorom prilikom odabira kandidatkinja za sekretaricu. Ne radim više u toj firmi a taj lik je jedna arogantna prostačina. Eto, kako to izgleda gosopodo. BTW, posao i jeste dobila samohrana majka koja je morala da ostaje prekovremeno, da radi subotom i da jede g**na zbog svoje dece, što je "biznismen" (čitaj međed) obilato koristio da leči svoje komplekse. Zato, neka sve žene na razgovore ponesu mobilni i neka snimaju, sad bar imamo tehniku.
  • neko

    05.04.2011 10:09
    diskriminacije uvek ima i uvek je bilo, takve slucajeve slusamo svi godinama unazad, i uvek neko ko ima vezu i pare dobro prolazi u zivotu. a niko nista neradi povodom toga. treba priznati da smo ipak svi dosta pasivni po mnogim pitanjima, ali negde ce casa svima nama preliti kad tad....
  • Cuja

    05.04.2011 08:19
    Evropa
    Pitam se samo kako se ovde drzava nije 'setila' da uvede zakon po evropskom principu.
    U nemackoj je zena, od onog trenutka kada donese potvrdu da je trudna, zakonom zasticena da ne moze dobiti otkaz.
  • dex

    05.04.2011 07:21
    doziveo
    Slican primer smo imali supruga i ja tako da je komentar suvisan,teska sramota
  • Jo

    05.04.2011 06:11
    Kontra
    Nema to veze sa diskriminiacijom nego sa petljom da sam sebi nešto stvoriš sa svojih 10 prstiju.A sa druge strane prst na čelo i zapitajte se samo kako bi vi postupili da ste poslodavac.Za 20 godina sam se nagledao svega i svačega i uvek je lakše okriviti nekog drugog za sve svoje probleme.Znam da će me pljuvati ali smo mi generalno lenj narod koji uvek traži da nešto mulja i odradi.Lično sam bio svedok kad su pare koje su dobili od države za treće dete potrošili na kupovinu auta a deca nemaju pelene i cipele.Tako da pre pljuvanja razmislite da li je baš tako kako piše u tekstu
  • Koleginica

    05.04.2011 00:44
    Diskriminacija
    Doktore Aracki, kako samo jednu žensku osobu imate na određeno? U tom slučaju, higijeničarke ne smatrate ŽENSKIM OSOBAMA ILI ZAPOSLENIM?
  • sudija

    04.04.2011 21:59
    sramota
    Sramota je to samog direktora hitne pomoći,koji nažolost nema niti toliko ljudskosti u sebi ni morala,da sa svojom koleginicom ni ne popriča,već joj čak i otkaz šalje poštom.A o tome da su posle nje primili kolegu koji je koji je zaposlen posle njenog otkaza a niti je radio u hitnoj u Novom Sadu je vrhunac licemerja,meni samo nije jasno ko može da podržava takve ljude koji samo gaze i ne prezaju od nikog.Iskreno se nadam da se u ovakve gluposti više neće dešavati........
  • Doktorka na određeno vreme

    04.04.2011 20:20
    DIREKTOR KOJI LAŽE
    OVO JE GNUSNA LAŽ.Pitajte dragog dr Arackog dali je samo 2-3 meseca,nakon što je kolegici-porodilji dao otkaz-tj.naveo da je joj istekao ugovor o radu,primio u stalni radni odnos kolegu koji je došao u Hitnu samo nekoliko meseci pre toga???
    A moram da istaknem i sledeće-NIJE PRIMIO U RADNI ODNOS DVE MLADE KOLEGICE KOJE SU DOŠLE PRE KOLEGE.
    SRAMOTA.
  • Motka

    04.04.2011 20:16
    Pa po ledjima!Kakvi ombudsmani i gluposti!
  • Londoners

    04.04.2011 20:01
    Predlazem da cijela familija emigrira v Deželo
  • Tijana

    04.04.2011 18:57
    sramota
    To sto se desava je jedna velika sramota za drzavu i sve nas. Da je srece da stimulisu radjanje dece a ne da kaznjavaju zene zbog toga! Ja sam dozivela slicnu situaciju. Ostala sam bez posla nakon isteka porodiljskog odsustva kada je gazda zatvorio firmu i otvorio novu na koju je prebacio sve zaposlene osim mene i jos dve kolegenice koje su se tek porodile.
  • 04.04.2011 18:49
    e pa petre nisu CRVENI ni zuti, nego oni kojima su usta puna o pravima zena ( LSV ), svako prica o onom cega nema! izgleda su crvni bili bolji!?
  • petar

    04.04.2011 17:21
    odlicno
    e bas su ko crveni kmeri! a koja stranka vodu hitnu?!
  • neo

    04.04.2011 16:08
    pogresna formulacija
    Novinar je trebalo da dr Arackog pita da li je PORODILJA dobila otkaz, a ne trudnica. Ovako dr Aracki moze da se pretvara kako preko radija nije izrekao presnu laz.
  • G

    04.04.2011 15:27
    @Scotch Bonnet - ideja penzija je da za vreme svog radnog veka plaćaš u penzioni fond, koji potom taj novac mora da održava kroz niskorizične investicije, kako bi nakon par decenija kad postaneš penzioner dobijaš natrag ONO ŠTO SI TI UPLAĆIVAO, a ne ono što će tada da uplaćuju oni koji su tada u radnom odnosu. Ostaje samo da se utvrdi da li su u zatvoru završili oni što su opljačkali i upropastili penzioni fond, ili su i dalje u politici (i to čak i na nekim vodećim mestima).
  • ili

    04.04.2011 14:41
    ili npr dobijete otkaz na dan porodjaja
    pardon nije otkaz, eto bas od tog dana vase usluge im ne trebaju a onda u roku od 2 meseca zaposlena 2 muska na to radno mesto
  • Scotch Bonnet

    04.04.2011 12:53
    Bela Kuga
    Citajuci razne izjave crkvenih kmera i feuda na vlasti u Srbiji kako se zale sto Srbiju razbija bela kuga i kako godisnje nestane 30000 ljudi, dobijam utisak da je u pitanju totalna ignorantnost sa obe strane. Ko ce nama placati penzije kada broj starijih drasticno raste u odnosu na prirodni prirastaj u drzavi?
    Ovaj problem na resavaju ni drzava a jos manje crkva, cak sta vise, oni ignorisu pravo stanje u Srbiji. Zar se da sad nije mogao doneti zakon o trudnicama, zar niko nije u stanju da prisrafi poslodavce? Ima li neko ko od vladajucih feuda razmislja o buducnosti ove drzave? Jesmo li spremni da menjamo nas zaostali mentalitet diskriminacije zena u korist svog opstanka i buducnosti?
  • A ,ja

    04.04.2011 12:45
    TO JE VAMA VASA BORBA DALA,DA IMATE ..... ZA MARSALA.PRESTANITE DA KUKATE.KADA JE GLASANJE VRANE VAM MOZAK POPIJU,I DOBIJETE ZUTICU.
  • Licanka

    04.04.2011 12:24
    Podrska
    Velika podrska onima kojima se to desilo, barem evo na ovaj nacin
    Ja sam imala srece, moj poslodavac je meni izasao u susret kad sam ostala trudna koliko je god mogao, ali to bi trebalo biti pravilo, a ne izuzetak...
  • pera

    04.04.2011 11:29
    i sta sad
    naravno ovo vise i nije neka vest. koliko vidim svi znaju ali nistaaaaaaaa
  • Novosadjanka

    04.04.2011 11:16
    Nije ona jedina,zalosno je sto ova drzava ubija u pojam svaku zena koja i pomisli da ostane trudna,
    a u zdravstvu se i dalje dolazi na posao preko veze.I moj kum je radio 2 god.u jednoj bolnici u NS,i kad su mu obecali da ce da ga prime,jedan politicar,cela bolnica zna koji, je ubacio nekog svog,koji je po svim tackama poredjenja bio losiji od kuma...da ne kazem jos da je kum otac dvoje male dece....svi sve znaju i cute,a drzava se "bori" protiv korupcije,a ha....
  • tNt

    04.04.2011 10:49
    Otkazi na sve strave
    Moja supruga je ostala bez posla u 6. mesecu trudnoce sa drugim detetom. Radila je u jednoj "poznatoj" osnovnoj skoli, u Novom Sadu, tako da je izgubila pravo na socilalno i zdravstveno za narednih 14 meseci ili dok ne nadje novi posao! Dok joj je direktorica urucivala otkaz, gledajuci je u oci, obecavala joj je da ce je vratiti na posao. Dakle, lagala ju je osoba koja bi trebalo da bude zaduzena i za moralno vaspitanje nase dece.
  • jova

    04.04.2011 10:34
    jos gore
    cuo sam za to i za jos mnogo toga:
    ali zena nije bila trudna nego je IMALA BEBU OD 3MESECA A OTKAZ JE STIGAO POSTOM!
  • millla

    04.04.2011 10:19
    dosta mi je ove licomerne demokratije
    Na sva zvona pricaju o natalitetu, a onda odkazi u trudnoci porodiljsko odsustvo 100 posto daju u brutu pa kad poskidaju sve svoje poreze dobijete od GRADA NOVOG SADA UPRAVA ZA DODATAK NA DECU SREMSKA 9 dopis tj resenje da vase porodiljsko iznosi toliko da mozete da placete!!! Sram vas bilo, u proseku po 20,000 hiljada bolovanje!! Verujte prosek zena sa fakultetom i onih sa srednjom strucnom spremom je ovaj!!! Muka mi je od ove drzave ,demokratije!! Buse tunel, spominju milione kome pitam vas i one majke sto se odluce da radjaju su omalovzavane ,a nikako podstaknute i sigurne !!Lepo kazu pod sljivu cemo stati!!!
  • Tasha

    04.04.2011 10:13
    Sve sam prosla
    Ja sam osetila na svojoj kozi da u 8. mesecu trudnoce da dobijem otkaz u jednoj maloj televiziji. Ciji je vlasnik i direktor jedan nama poznati politicar i sad direktor velike firme....
  • zela

    04.04.2011 10:10
    meni je gazdarica rekla da eto imam srece sto mi nije dala otkaz kad sam ostala trudna, a radila sam do poslednjeg dana, da slucajno na njen racun ne odem na bolovanje, nego odmah na porodiljsko...
  • pioppo

    04.04.2011 10:10
    Greska
    Ma vi ste nesto pogresili u ovom clanku, mozda nije u pitanju Srbija...
    hahaha
  • NS

    04.04.2011 10:02
    Sjajan tekst, šteta što to nikog u Srbiji ne zanima. Pardon, zanima ljude samo uoči novih izbora.
  • Nenad

    04.04.2011 10:01
    Dok su srpski radnici pijani arlaukali na Hrvate, Slovence, Muslimane, Albance, Crnogorce pa kasnije na ceo svet. Patriote su pokupovale sve u drzavi -sve uz nece nama Svabo da kupuje privredu. Radnici su na sve to ranije trebali da misle. Sad posto su svi u medjuvremenu postali verujuci, trk u crkvu pa se molite bogu da bude bolje - to sigurno pomaze.
  • semtex

    04.04.2011 09:37
    EU & demukratija
    Kod Tiranina Gadafija ovako neceg nema...MENJAM SRPSKU DEMOKRATIJU ZA LIBIJSKU TIRANIJU!
  • Vukajlo

    04.04.2011 09:34
    Te budale koje zenama daju otkaz samo zbog toga sto su ostale u drugom stanju treba tuzini za genocid i tako im i suditi.
  • jova

    04.04.2011 09:15
    licemer
    "Ne, ne, apsolutno ne."
    KAKAV LICEMER!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna